Dag 18, Storm

9 augustus 2014 - Thyborøn, Denemarken

's Nachts merkten we het al, de wind huilde al om het huisje heen en de regen viel met bakken uit de hemel, storm!!!! Het was dus tijd om maar weer eens een spelletje te doen.

's Middags werd het droog en zijn we naar het strand gegaan. Daan nam zijn zwembroek mee en hoopte dat hij nog kon zwemmen met mooie hoge golven. De golven waren zeker hoog maar te gevaarlijk om in te zwemmen. We hadden korte broeken aan omdat de temperatuur wel nog steeds aangenaam was, maar op het strand werd je gezandstraald en dat kan erg zeer doen. Na wat foto's snel weer naar het huisje.

Na nog een spelletje monopoly en het avond eten 's avonds weer naar het strand, maar nu met een lange broek aan :-). Door de duinen tegen de wind in gelopen om met de wind mee langs het strand te gaan. De zee was nog woester dan 's middags met mooie hoge golven. Met de wind in de rug loopt het lekker terug, alleen wel goed opletten voor de golven. Die konden ineens zo twintig meter verder het strand opkomen.

Uitgewaaid op tijd naar bed, om de volgende dag terug te gaan naar Nederland.